Show simple item record

dc.contributor.authorNæss, Terje
dc.contributor.authorPrøitz, Tine Sophie
dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.date.accessioned2015-03-26T19:15:50Z
dc.date.available2015-03-26T19:15:50Z
dc.date.issued2014-09
dc.identifier.isbn978-82-327-0026-4
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280306
dc.description.abstractDen sterke oppmerksomheten rundt kvalitet i skole og barnehage og lærernes store betydning for elevenes læring og skolens kvalitet er bakgrunnen for denne rapporten som NIFU har skrevet på oppdrag fra Utdanningsforbundet. Rapporten omfatter alle lærerutdanningene uansett nivå. Hoveddelen av rapporten er en statistisk oversikt over søkning, opptaksgrunnlag og kandidattall, men vi har også foretatt kvalitative intervjuer for å kartlegge utviklingen av mastergrader.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2014-31
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectKvalitetnb_NO
dc.subjectLæringnb_NO
dc.subjectLærerutdanningnb_NO
dc.titleLærerutdanningene: Statistiske oversikter og utviklingstrekknb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge