Show simple item record

dc.contributor.authorHøst, Håkon
dc.contributor.authorSeland, Idunn
dc.contributor.authorSjaastad, Jørgen
dc.contributor.authorSkålholt, Asgeir
dc.date.accessioned2015-03-21T20:35:02Z
dc.date.available2015-03-21T20:35:02Z
dc.date.issued2014-02
dc.identifier.isbn978-82-7218-984-5
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280083
dc.description.abstractRapporten tar for seg hvordan tre fylkeskommuner, Østfold, Rogaland og Nord-Trøndelag, arbeider med å formidle søkere til læreplass. Prosjektet har hatt tre sentrale problemstillinger: 1. Hva karakteriserer ulike faser i formidlingen, og hvilke aktører er involvert i de ulike fasene? 2. Hva kjennetegner systemene for formidling? 3. Hva kan forklare ulik resultatoppnåelse? Problemstillingene blir belyst både kvalitativt gjennom intervjuer, først og fremst med de som arbeider med formidlingen, men i noen grad også aktører rundt.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2014-7
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectLæreplassnb_NO
dc.subjectYrkesfagnb_NO
dc.subjectLærlingernb_NO
dc.titleKan organisering av lærlingformidling forklare store ulikheter i resultat? En studie av lærlingformidling i 3 fylkernb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge