dc.contributor.author | Aamodt, Per Olaf | |
dc.contributor.author | Hovdhaugen, Elisabeth | |
dc.contributor.author | Prøitz, Tine Sophie | |
dc.date.accessioned | 2015-03-21T20:30:19Z | |
dc.date.available | 2015-03-21T20:30:19Z | |
dc.date.issued | 2014-04 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-983-8 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280081 | |
dc.description.abstract | Utdanningskvalitet er et av hovedtemaene i det strategiske forskningsprogrammet "Kvalitet og samspill - UH-sektoren og samfunnet" som NIFU utfører i perioden 2012–2015, finansiert av Kunnskapsdepartementet. Rapporten bygger på en spørreskjemaundersøkelse blant faglig ansatte ved universiteter og høgskoler som NIFU gjennomførte i 2013 innenfor rammen av det strategiske programmet. Denne rapporten er en underveisrapport som tar sikte på å gi en oversikt over data om utdanningskvalitet basert på svarene fra de faglig ansatte. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU rapport;2014-6 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Kvalitet | nb_NO |
dc.subject | Høyere utdanning | nb_NO |
dc.subject | Faglig ansatte | nb_NO |
dc.title | Utdanningskvalitet i høyere utdanning: noen empiriske eksempler. Resultater fra en undersøkelse blant faglig ansatte våren 2013 | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |