Show simple item record

dc.contributor.authorThelin, Annika Andræ
dc.date.accessioned2015-03-20T08:57:21Z
dc.date.available2015-03-20T08:57:21Z
dc.date.issued2009-08
dc.identifier.isbn978-82-7218-639-4
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/279898
dc.description.abstractDenne rapporten presenterer en studie av forholdet mellom forskningens verden og skolens hverdag. Studien bygger på intervjuer med doktorander innenfor utdanningsvitenskap som ble finansiert gjennom et svensk sektorforskningsprogram fra begynnelsen av 2000-tallet.nb_NO
dc.language.isoswenb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP rapport;2009-31
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectForskerutdanningnb_NO
dc.subjectSektorforskningnb_NO
dc.titlePå tröskeln till en okänd värld: Forskarutbildning och skolans vardagnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge