Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorThelin, Annika Andræ
dc.date.accessioned2015-03-20T08:57:21Z
dc.date.available2015-03-20T08:57:21Z
dc.date.issued2009-08
dc.identifier.isbn978-82-7218-639-4
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/279898
dc.description.abstractDenne rapporten presenterer en studie av forholdet mellom forskningens verden og skolens hverdag. Studien bygger på intervjuer med doktorander innenfor utdanningsvitenskap som ble finansiert gjennom et svensk sektorforskningsprogram fra begynnelsen av 2000-tallet.nb_NO
dc.language.isoswenb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP rapport;2009-31
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectForskerutdanningnb_NO
dc.subjectSektorforskningnb_NO
dc.titlePå tröskeln till en okänd värld: Forskarutbildning och skolans vardagnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge