dc.contributor.author | Høst, Håkon | |
dc.contributor.author | Evensen, Miriam | |
dc.date.accessioned | 2015-03-20T08:18:28Z | |
dc.date.available | 2015-03-20T08:18:28Z | |
dc.date.issued | 2009-06 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-636-3 | |
dc.identifier.issn | 1504-1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/279872 | |
dc.description.abstract | Utdanningsdirektoratet har gitt Norsk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU STEP) i oppdrag å foreta en evaluering av utdanningsreformen Kunnskapsløftet der temaet skal være strukturendringer, søkning til og opptak i videregående opplæring, gjennomføring og kompetanseoppnåelse. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP rapport;2009-28 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Evaluering | nb_NO |
dc.subject | Kunnskapsløftet | nb_NO |
dc.subject | Videregående | nb_NO |
dc.title | Ny struktur - tradisjonelle mønstre? Om Kunnskapsløftets strukturendringer i det videregående opplæringssystemet, og utforming av tilbud og dimensjonering i fylkeskommunene | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |