Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHøst, Håkon
dc.contributor.authorEvensen, Miriam
dc.date.accessioned2015-03-20T08:18:28Z
dc.date.available2015-03-20T08:18:28Z
dc.date.issued2009-06
dc.identifier.isbn978-82-7218-636-3
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/279872
dc.description.abstractUtdanningsdirektoratet har gitt Norsk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU STEP) i oppdrag å foreta en evaluering av utdanningsreformen Kunnskapsløftet der temaet skal være strukturendringer, søkning til og opptak i videregående opplæring, gjennomføring og kompetanseoppnåelse.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP rapport;2009-28
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectEvalueringnb_NO
dc.subjectKunnskapsløftetnb_NO
dc.subjectVideregåendenb_NO
dc.titleNy struktur - tradisjonelle mønstre? Om Kunnskapsløftets strukturendringer i det videregående opplæringssystemet, og utforming av tilbud og dimensjonering i fylkeskommunenenb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge