dc.contributor.author | Markussen, Eifred | |
dc.contributor.author | Frøseth, Mari Wigum | |
dc.contributor.author | Grøgaard, Jens B. | |
dc.date.accessioned | 2015-03-19T13:58:06Z | |
dc.date.available | 2015-03-19T13:58:06Z | |
dc.date.issued | 2009-04 | |
dc.identifier.isbn | 978–82–7218–624–0 | |
dc.identifier.issn | 1504–1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/279756 | |
dc.description.abstract | Høgskolen i Hedmark har studert spesialundervisning i grunnskolen, og NIFU STEP har studert spesialundervisning i videregående opplæring. Det er skrevet et sammenbindende kapittel som binder de to delene av rapporten sammen, og det trykkes i både grunnskoledelen og videregåendedelen av rapporten. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP rapport;2009-17 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Videregående | nb_NO |
dc.subject | Kunnskapsløftet | nb_NO |
dc.subject | Spesialundervisning | nb_NO |
dc.title | Inkludert eller segregert? Om spesialundervisning i videregående opplæring like etter innføringen av Kunnskapsløftet | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |