Show simple item record

dc.contributor.authorMarkussen, Eifred
dc.contributor.authorFrøseth, Mari Wigum
dc.contributor.authorGrøgaard, Jens B.
dc.date.accessioned2015-03-19T13:58:06Z
dc.date.available2015-03-19T13:58:06Z
dc.date.issued2009-04
dc.identifier.isbn978–82–7218–624–0
dc.identifier.issn1504–1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/279756
dc.description.abstractHøgskolen i Hedmark har studert spesialundervisning i grunnskolen, og NIFU STEP har studert spesialundervisning i videregående opplæring. Det er skrevet et sammenbindende kapittel som binder de to delene av rapporten sammen, og det trykkes i både grunnskoledelen og videregåendedelen av rapporten.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP rapport;2009-17
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectVideregåendenb_NO
dc.subjectKunnskapsløftetnb_NO
dc.subjectSpesialundervisningnb_NO
dc.titleInkludert eller segregert? Om spesialundervisning i videregående opplæring like etter innføringen av Kunnskapsløftetnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge