dc.contributor.author | Markussen, Eifred | |
dc.contributor.author | Strømstad, Marit | |
dc.contributor.author | Carlsten, Tone Cecilie | |
dc.contributor.author | Hausstätter, Rune | |
dc.contributor.author | Nordahl, Thomas | |
dc.date.accessioned | 2015-03-12T15:31:50Z | |
dc.date.available | 2015-03-12T15:31:50Z | |
dc.date.issued | 2007-03 | |
dc.identifier.isbn | 82-7218-534-2 | |
dc.identifier.issn | 1504-1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/279073 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er den første i prosjektet Gjennomgang av spesialundervisning som inngår i evalueringen av Kunnskapsløftet. Prosjektet gjennomføres som et samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Hedmark og NIFU STEP. Prosjektet skal studere spesialundervisning både i grunnskolen og i videregående opplæring. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP-rapport;19-2007 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Evaluering | nb_NO |
dc.subject | Grunnopplæring | nb_NO |
dc.subject | Videregående | nb_NO |
dc.subject | Kunnskapsløftet | nb_NO |
dc.subject | Spesialundervisning | nb_NO |
dc.title | Inkluderende spesialundervisning? Om utfordringer innenfor spesialundervisningen i 2007 Rapport nr. 1 fra prosjektet: Gjennomgang av Spesialundervisning, Evaluering av Kunnskapsløftet | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 74 | nb_NO |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | nb_NO |