Show simple item record

dc.contributor.authorMarkussen, Eifred
dc.contributor.authorSandberg, Nina
dc.date.accessioned2015-02-20T13:40:01Z
dc.date.available2015-02-20T13:40:01Z
dc.date.issued2000-05
dc.identifier.issn0808-4572
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/276968
dc.description.abstractMed denne rapporten fullføres arbeidet med prosjektet «Evaluering av spesialundervisningen innenfor videregående opplæring i Buskerud», en forskningsbasert evaluering initiert og finansiert av fylkesutdanningsetaten i Buskerud. Vi vil takke prosjektets kontaktpersoner på de 17 videregående skolene og på de fire arbeidsinstituttene i fylket for den innsatsen de viste da relativt omfattende spørreskjemaer skulle fylles ut midt under inntaket av søkere til særskilt tilrettelagt opplæring. Alle skoler og arbeidsinstitutter har svart, og det er imponerende.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU Skriftserie;2000-5
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectFinansiering
dc.subjectSpesialundervisning
dc.subjectVideregående
dc.titleHavner pengene der de skal? Om bruk av ressurser til spesialundervisning innenfor videregående opplæring i Buskerud skoleåret 1999/2000nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge