Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFalkfjell, Lise
dc.contributor.authorSkjersli, Synnøve
dc.date.accessioned2015-02-20T13:34:50Z
dc.date.available2015-02-20T13:34:50Z
dc.date.issued2000-05
dc.identifier.issn0808-4572
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/276966
dc.description.abstractBruken av ny informasjons- og kommunikasjonsteknologi vil medføre store utfordringer for undervisning og forskning ved institusjonene for høgre utdanning. Om sektoren vil lykkes i å utnytte de mulighetene teknologien gir, vil være avhengig av den strategien myndighetene og institusjonene følger. Rapporten er utarbeidet som bakgrunnsmateriale for prosjektet scenarier.edu. Det ble initiert av Arbeidsgruppen for digitale læremidler ved Universitet i Oslo etter at de fikk i oppdrag, fra Utvalget for høgre utdanning, å utarbeide scenarier for IKT i høgre utdanning.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU Skriftserie;2000-4
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.titleBruk av IKT som læringsverktøy i høyere utdanning: Case-studier av Universitetet i Lund og Ålborgnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.subject.keywordIKT
dc.subject.keywordLæringsverktøy


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge