Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrandt, Synnøve S.
dc.date.accessioned2015-02-06T10:08:32Z
dc.date.available2015-02-06T10:08:32Z
dc.date.issued2005-10
dc.identifier.isbn82–7218–500–8
dc.identifier.issn1504–1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/275541
dc.description.abstractHovedformålet med denne undersøkelsen er å få kjennskap til hvordan studenter som har behov for tilrettelegging i sine utdanningsløp, opplever Kvalitetsreformen og de strategier høyere utdanningsinstitusjoner har for å inkludere studenter med ulike behov. Undersøkelsen er basert på kvalitativ metode og gjennomførte intervjuer med studenter med funksjonsnedsettelse og ansatte fra konsulent- og rådgivningstjenesten. Fire universiteter og høyskoler har vært med i undersøkelsen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP;4-2005
dc.subjectFunksjonshemming
dc.titleHøyere utdanning – tilgjengelig for alle? Studenter med funksjonsnedsettelse og funksjonshemning i høyere utdanning – Kvalitetsreformens betydning og lærestedenes strategier for inkluderingnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.relation.projectUtdannings- og forskningsdepartementetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel