dc.contributor.author | Brandt, Synnøve S. | |
dc.date.accessioned | 2015-02-06T10:08:32Z | |
dc.date.available | 2015-02-06T10:08:32Z | |
dc.date.issued | 2005-10 | |
dc.identifier.isbn | 82–7218–500–8 | |
dc.identifier.issn | 1504–1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/275541 | |
dc.description.abstract | Hovedformålet med denne undersøkelsen er å få kjennskap til hvordan studenter som har behov for tilrettelegging i sine utdanningsløp, opplever Kvalitetsreformen og de strategier høyere utdanningsinstitusjoner har for å inkludere studenter med ulike behov. Undersøkelsen er basert på kvalitativ metode og gjennomførte intervjuer med studenter med funksjonsnedsettelse og ansatte fra konsulent- og rådgivningstjenesten. Fire universiteter og høyskoler har vært med i undersøkelsen. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP;4-2005 | |
dc.subject | Funksjonshemming | |
dc.title | Høyere utdanning – tilgjengelig for alle? Studenter med funksjonsnedsettelse og funksjonshemning i høyere utdanning – Kvalitetsreformens betydning og lærestedenes strategier for inkludering | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.relation.project | Utdannings- og forskningsdepartementet | nb_NO |