• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
  • 1 - Reports / Rapporter
  • View Item
  •   Home
  • Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
  • 1 - Reports / Rapporter
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Høyere utdanning – tilgjengelig for alle? Studenter med funksjonsnedsettelse og funksjonshemning i høyere utdanning – Kvalitetsreformens betydning og lærestedenes strategier for inkludering

Brandt, Synnøve S.
Research report
Thumbnail
View/Open
NIFUrapport2005-4.pdf (737.9Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/275541
Date
2005-10
Metadata
Show full item record
Collections
  • 1 - Reports / Rapporter [980]
Abstract
Hovedformålet med denne undersøkelsen er å få kjennskap til hvordan studenter som har behov for tilrettelegging i sine utdanningsløp, opplever Kvalitetsreformen og de strategier høyere utdanningsinstitusjoner har for å inkludere studenter med ulike behov. Undersøkelsen er basert på kvalitativ metode og gjennomførte intervjuer med studenter med funksjonsnedsettelse og ansatte fra konsulent- og rådgivningstjenesten. Fire universiteter og høyskoler har vært med i undersøkelsen.
Publisher
NIFU STEP
Series
NIFU STEP;4-2005

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit