Show simple item record

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.date.accessioned2015-01-20T13:32:21Z
dc.date.available2015-01-20T13:32:21Z
dc.date.issued2003-01
dc.identifier.isbn82-7218-469-9
dc.identifier.issn0807-3635
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/274408
dc.description.abstractDenne rapporten er skrevet på oppdrag fra Læringssenteret og er en del av videreføringen av evalueringen av Reform 94. Datamaterialet som ligger til grunn for rapporten, er samlet inn høsten 2000 gjennom et spørreskjema til elever som startet i grunnkurs høsten 1994. Rapporten gir innblikk i kompetanseoppnåelse, overgang til arbeid og overgang til utdanning seks år etter at de første reformelevene startet i videregående opplæring. Det er tidligere rapportert fra dette materialet for utvalget som helhet (NIFU Rapport 3/2002). Denne rapporten fokuserer på situasjonen for ungdom med innvandrerbakgrunn.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;1-2003
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectInnvandrerungdom
dc.titleIntegrasjon i arbeid og utdanning blant minoritetsungdom i det første Reform 94-kulletnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.relation.projectLæringssenteretnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge