Show simple item record

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.date.accessioned2015-01-12T13:31:57Z
dc.date.available2015-01-12T13:31:57Z
dc.date.issued2001-01
dc.identifier.isbn82-7218-442-7
dc.identifier.issn0807-3635
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/273955
dc.description.abstractDenne rapporten fokuserer på situasjonen for læreplassøkere med innvandrerbakgrunn fra mange ulike ståsteder og nivåer i opplæringssystemet. Prosessene som utspiller seg i overgangen mellom opplæring i skole og opplæring i bedrift, og hvordan disse prosessene virker for minoritetsspråklige læreplassøkere, er rapportens hovedtematikk.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;1-2001
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectFagopplæring
dc.subjectYrkesfag
dc.subjectInnvandrerungdom
dc.title“Norske får liksom førsterett”: Om tilgang til opplæring i bedrift for ungdom med innvandrerbakgrunn i Oslo og Akershusnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.relation.projectProsjekt finansiert av Kirke-, utdannings- og forskningsdepartementet og Kommunal- og regionaldepartementetnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge