Show simple item record

dc.contributor.authorAndersen, Rolf K.
dc.contributor.authorSkåholt, Asgeir
dc.contributor.authorTønder, Anna Hagen
dc.contributor.authorReegård, Kaja
dc.date.accessioned2021-01-06T13:42:28Z
dc.date.available2021-01-06T13:42:28Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn978-82-327-0493-4
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2721773
dc.description.abstractDette er sluttrapporten fra Fagarbeiderprosjektet, som Fafo og NIFU har gjennomført i perioden 2017–2020. Prosjektet er gjennomført på oppdrag for Utdanningsdirektoratet. Målet har vært å utvikle en metodikk for gjennomføring av en fagarbeiderundersøkelse og en arbeidsgiverundersøkelse som kan inngå som en del av kvalitetsvurderingssystemet for fag- og yrkesopplæringen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherFafo og NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2020:30
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectFag- og yrkesopplæringen_US
dc.subjectFagarbeiderundersøkselseen_US
dc.subjectArbeidsgiverundersøkelseen_US
dc.titleRelevans i fag- og yrkesopplæringen : Utvikling og analyse av en fagarbeiderundersøkelse og en arbeidsgiverundersøkelseen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber102en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal