Show simple item record

dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.date.accessioned2020-11-30T08:54:35Z
dc.date.available2020-11-30T08:54:35Z
dc.date.issued2020-11
dc.identifier.isbn978-82-327-0485-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2690088
dc.description.abstractOECDs TALIS Starting Strong Survey er en internasjonal undersøkelse blant ansatte og styrere i barnehager. Den ble gjennomført våren 2018. Det er første gang OECD gjennomfører en undersøkelse blant barnehageansatte. Undersøkelsen dekker noen av temaene som også inngår i TALIS (Teaching and Learning International Survey), blant annet spørsmål om trivsel og muligheter for faglig utvikling. NIFU har på oppdrag for Utdanningsdirektoratet, hatt ansvaret for datainnsamlingen til TALIS Starting Strong Survey i Norge. Denne kortrapporten gjengir hovedfunnene fra OECDs andre internasjonale hovedrapport fra TALIS Starting Strong Survey.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2020:26
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectTALIS Starting Strong Surveyen_US
dc.subjectOECDs internasjonale undersøkelseen_US
dc.subjectAnsatte og styrere i barnehageneen_US
dc.titleTALIS Starting Strong Survey: Hovedfunn. Andre kortrapport med oppsummering av OECDs internasjonale undersøkelse av ansatte og styrere i barnehageneen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber40en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal