Show simple item record

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.contributor.authorBungum, Berit
dc.contributor.authorSølberg, Jan
dc.contributor.authorSmedsrud, Jørgen
dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.date.accessioned2020-11-26T06:41:20Z
dc.date.available2020-11-26T06:41:20Z
dc.date.issued2020-10
dc.identifier.isbn978-82-327-0489-7(trykk)
dc.identifier.isbn978-82-327-0478-1(online)
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2689661
dc.description.abstractNIFU evaluerer den nasjonale strategien Tett på realfag på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Strategien skal bidra til økt kompetanse i realfag for barnehage og grunnopplæring i perioden 2015–2019. Dette er den tredje delrapporten fra evalueringen og omhandler ulike sider ved implementeringen av strategien.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2020:20
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectBarnehageen_US
dc.subjectGrunnopplæringen_US
dc.subjectTett på realfagen_US
dc.subjectNasjonal strategien_US
dc.titleEvalueringen av Tett på realfag. Implementeringen fortsetter. Delrapport 3. Nasjonal strategi for realfag i barnehagen og grunnopplæringen (2015–2019)en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber126en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal