Show simple item record

dc.contributor.authorMarkussen, Eifred
dc.contributor.authorGrøgaard, Jens B.
dc.date.accessioned2020-06-17T06:01:10Z
dc.date.available2020-06-17T06:01:10Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.isbn978-82-327-0451-4
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2658313
dc.description.abstractNIFU har gjennomført en studie hvor vi har fulgt elevene som begynte i videregående opplæring i Østfold fylkeskommune i august 2016 gjennom tre og et halvt år. Formålet med prosjektet er å etablere en bedre forståelse av hva som forklarer kompetanseoppnåelse. Videre er formålet å bidra til bedre gjennomføring på de videregående skolene i Østfold. Dette er sluttrapporten fra prosjektet, delrapport 1 ble utgitt i 2017 og delrapport 2 i 2019.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2020:3
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectVideregående skoleen_US
dc.subjectGjennomføringen_US
dc.subjectKompetanseoppnåelseen_US
dc.subjectGjennomføringen_US
dc.subjectØstfold fylkeskommuneen_US
dc.titleGjennom tre år i videregående: Gjennomføring i videregående opplæring i Østfold 2016–2019. Sluttrapporten_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber132en_US
dc.relation.projectØstfold fylkeskommuneen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal