dc.contributor.author | Markussen, Eifred | |
dc.contributor.author | Grøgaard, Jens B. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-17T06:01:10Z | |
dc.date.available | 2020-06-17T06:01:10Z | |
dc.date.issued | 2020-06 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0451-4 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2658313 | |
dc.description.abstract | NIFU har gjennomført en studie hvor vi har fulgt elevene som begynte i videregående opplæring i Østfold fylkeskommune i august 2016 gjennom tre og et halvt år. Formålet med prosjektet er å etablere en bedre forståelse av hva som forklarer kompetanseoppnåelse. Videre er formålet å bidra til bedre gjennomføring på de videregående skolene i Østfold. Dette er sluttrapporten fra prosjektet, delrapport 1 ble utgitt i 2017 og delrapport 2 i 2019. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2020:3 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Videregående skole | en_US |
dc.subject | Gjennomføring | en_US |
dc.subject | Kompetanseoppnåelse | en_US |
dc.subject | Gjennomføring | en_US |
dc.subject | Østfold fylkeskommune | en_US |
dc.title | Gjennom tre år i videregående: Gjennomføring i videregående opplæring i Østfold 2016–2019. Sluttrapport | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 132 | en_US |
dc.relation.project | Østfold fylkeskommune | en_US |