Show simple item record

dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorSmedsrud, Jørgen
dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.contributor.authorTømte, Cathrine
dc.date.accessioned2019-12-16T09:08:32Z
dc.date.available2019-12-16T09:08:32Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.isbn978-82-327-0429-3
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2633340
dc.description.abstractDenne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra spørreundersøkelsen Deltakerundersøkelsen 2019 og fra en intervjuundersøkelse rettet mot skoleledere og -eiere. Deltakerundersøkelsen 2019 er rettet mot lærere som har tatt videreutdanning i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Hensikten er å undersøke lærernes opplevelse av videreutdanningen de har tatt. I denne rapporten er fokus på de som har studert Profesjonsfaglig Digital Kompetanse.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2019:21
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectDeltakerundersøkelsenb_NO
dc.subjectProfesjonsfaglig digital kompetansenb_NO
dc.subjectSkolelederenb_NO
dc.subjectSkoleeierenb_NO
dc.titleDeltakerundersøkelsen for «Profesjonsfaglig Digital Kompetanse»nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber73nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal