Show simple item record

dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.date.accessioned2019-11-14T08:31:22Z
dc.date.available2019-11-14T08:31:22Z
dc.date.issued2019-11-14
dc.identifier.isbn978-82-327-0424-8
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2628426
dc.description.abstractDenne rapporten presenterer resultater fra Deltakerundersøkelsen for lærere 2019, en spørreundersøkelse rettet mot lærere som tok videreutdanning i studieåret 2018/2019 i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Formålet med strategien er å bedre elevenes læring gjennom å styrke lærernes kompetanse. I alt 7208 lærere fikk tilbud om å ta videreutdanning i 2018/2019. Alle disse ble invitert til å være med i Deltakerundersøkelsen. Totalt 59 prosent svarte.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2019-19
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDeltakerundersøkelsen for lærere 2019nb_NO
dc.typeReportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal