Show simple item record

dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.date.accessioned2019-10-24T11:12:36Z
dc.date.available2019-10-24T11:12:36Z
dc.date.issued2019-10-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2624133
dc.description.abstractTil tross for at utdanningssystemene i Norge, Spania og Belgia er svært ulike er valgene elevene gjør i videregående opplæring forbausende like. Dette gjelder særlig for elever fra utdannede familier, og vi ser at foreldres utdanningsnivå betyr mest for elevenes valg.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU Innsikt;2019:17
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSosial ulikhet i elevers vei gjennom videregående opplæring i Bergen, Barcelona og Ghentnb_NO
dc.typeOthersnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal