Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.date.accessioned2019-10-24T11:12:36Z
dc.date.available2019-10-24T11:12:36Z
dc.date.issued2019-10-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2624133
dc.description.abstractTil tross for at utdanningssystemene i Norge, Spania og Belgia er svært ulike er valgene elevene gjør i videregående opplæring forbausende like. Dette gjelder særlig for elever fra utdannede familier, og vi ser at foreldres utdanningsnivå betyr mest for elevenes valg.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU Innsikt;2019:17
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSosial ulikhet i elevers vei gjennom videregående opplæring i Bergen, Barcelona og Ghentnb_NO
dc.typeOthersnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal