dc.contributor.author | Stensaker, Bjørn | |
dc.date.accessioned | 2019-06-21T06:46:53Z | |
dc.date.available | 2019-06-21T06:46:53Z | |
dc.date.issued | 1996-08 | |
dc.identifier.isbn | 82-7218-357-9 | |
dc.identifier.issn | 0807-3635 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2601607 | |
dc.description.abstract | Rapporten tar for seg bruk og effekter av de nasjonale evalueringene av utdanningene i økonomi- og administrasjon, sosiologi, elektroingeniør og matematikk. Disse evalueringene ble initiert av Kirke-, utdannings- og forskningsdepartementet i 1992 for å "bedre utdanningstilbud og læringsmiljø" og omfatter utdanningsmiljøer både på universiteter og høyskoler. Denne rapporten fokuserer spesielt på hvordan institutt- og avdelingsledere oppfatter evalueringene. Datagrunnlaget for rapporten er innhentet gjennom personlige intervjuer. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;1996-8 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Organisasjonsutvikling og ledelse - Bruk og effekter av evalueringer på universiteter og høyskoler | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |