dc.contributor.author | Røsdal, Trude | |
dc.contributor.author | Larsen, Even Hellan | |
dc.contributor.author | Lyby, Lars | |
dc.date.accessioned | 2019-06-20T09:40:41Z | |
dc.date.available | 2019-06-20T09:40:41Z | |
dc.date.issued | 2019-04 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0394-4 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2601518 | |
dc.description.abstract | Tjenestestøtteprogrammet er et av flere kompetansehevingstiltak i den store kompetansesatsingen rettet mot det kommunale barnevernet. Denne kompetansesatsingen pågår i perioden 2018–2024, og inngår som en del av barnevernsreformen som trer i kraft i 2020. Denne evalueringen av andre runde av tjenestestøtteprogrammet viser at deltakerne til en viss grad finner det motiverende å delta, selv om de mener det faglige nivået generelt er lavt. De opplever i mindre grad kompetanseøkning innen områdene Tjenestestøtteprogrammet omhandler, men det virker likevel som om deltakerne mener programmet har bidratt til praksisendring på individnivå. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2019:6 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Evaluering av Tjenestestøtteprogrammet : Relevans, kompetanseheving og endring i praksis – evaluering av andre gjennomføring av Tjenestestøtteprogrammet | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 58 | nb_NO |
dc.relation.project | Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet | nb_NO |