Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDahl, Jorunn
dc.date.accessioned2017-10-20T13:12:51Z
dc.date.available2017-10-20T13:12:51Z
dc.date.issued1999-04
dc.identifier.issn0808-4572
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2461327
dc.description.abstractForeliggende rapport er utarbeidet av NIFU på oppdrag fra Norges forskningsråd. Rapportens hovedproblemstilling er hvorvidt innføringen av den organiserte forskerutdanningen har medført endringer i doktorgradsstipendiaters bruk av tid til forskning. For å belyse problemstillingen er det foretatt en gjennomgang av opplæringsprogrammenes omfang og relevans i forhold til stipendiatenes avhandlingsarbeid. Opplæringsprogrammenes omfang og relevans har betydning for fastsetting av forskningsprosenten som benyttes til å beregne utførte årsverk innenfor forskning og utviklingsarbeid for stipendiatgruppene i den nasjonale forskningsstatistikken.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU - Norsk institutt for studier av forskning og utdanningnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU skriftserie;1999:2
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectDoktorgradsstipendiaternb_NO
dc.subjectForskningsandelnb_NO
dc.subjectOrganisert forskerutdanningnb_NO
dc.titleDoktorgradstipendiaters forskningsandel – en gjennomgang av opplæringsprogrammenes omfang, innhold og relevansnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber49nb_NO
dc.relation.projectNorges forskningsrådnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal