Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSiddiq, Fazilat
dc.contributor.authorBugge, Markus
dc.contributor.authorUlriksen, Robin
dc.contributor.authorTømte, Cathrine
dc.date.accessioned2017-08-29T12:49:37Z
dc.date.available2017-08-29T12:49:37Z
dc.date.issued2017-08
dc.identifier.isbn978-82-327-0284-8
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2452247
dc.description.abstractDenne rapporten presenterer resultatene fra følgeevalueringen av Dragonbox – et heldigitalt læreverk for å fremme tallforståelse i begynneropplæringen i pilotåret 2016/2017. Formålet har vært å belyse flere sider ved implementeringen av læreverket, slik som organiseringen av uttestingen, opplevelsen av implementeringen hos de involverte aktørene, samt brukertilfredshet og erfaringer med læreverket.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2017:17
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectMatematikknb_NO
dc.subjectDragonboxnb_NO
dc.subjectFølgeevalueringnb_NO
dc.titleMatematikk på nye måter : Erfaringer fra pilotering av Dragonbox ved 10 skoler i Skedsmo kommunenb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber32nb_NO
dc.relation.projectRegionale forskningsfond Hovedstadennb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal