Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorFederici, Roger Andre
dc.contributor.authorRøsdal, Trude
dc.date.accessioned2017-08-11T09:36:11Z
dc.date.available2017-08-11T09:36:11Z
dc.date.created2017-07-17T13:59:29Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-82-7570-499-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2450517
dc.description.abstractI denne rapporten presenteres de første resultatene fra evalueringen av den nasjonale rektorutdanningen i perioden 2015 2019. Formålet med rapporten er å undersøke hvordan rektorutdanningen fungerer sett opp mot de formulerte målene (programkvalitet), på hvilken måte deltakelse i rektorutdanningen bidrar til bedre utførelse av lederjobben i den praktiske hverdagen (resultatkvalitet), og gjennom evalueringen å bidra til forbedring av «beste praksis» på rektorutdanningen (forbedring og utvikling).nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning ASnb_NO
dc.relation.urihttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Evaluering-av-den-nasjonale-rektorutdanningen-2015-2019-Delrapport-1.aspx
dc.titleEvaluering av den nasjonale rektorutdanningen 2015-2019 : Delrapport 1nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber129nb_NO
dc.identifier.cristin1482436
cristin.unitcode7463,0,0,0
cristin.unitnameNIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel