Show simple item record

dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorFederici, Roger Andre
dc.contributor.authorRøsdal, Trude
dc.date.accessioned2017-08-11T09:36:11Z
dc.date.available2017-08-11T09:36:11Z
dc.date.created2017-07-17T13:59:29Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-82-7570-499-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2450517
dc.description.abstractI denne rapporten presenteres de første resultatene fra evalueringen av den nasjonale rektorutdanningen i perioden 2015 2019. Formålet med rapporten er å undersøke hvordan rektorutdanningen fungerer sett opp mot de formulerte målene (programkvalitet), på hvilken måte deltakelse i rektorutdanningen bidrar til bedre utførelse av lederjobben i den praktiske hverdagen (resultatkvalitet), og gjennom evalueringen å bidra til forbedring av «beste praksis» på rektorutdanningen (forbedring og utvikling).nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning ASnb_NO
dc.relation.urihttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Evaluering-av-den-nasjonale-rektorutdanningen-2015-2019-Delrapport-1.aspx
dc.titleEvaluering av den nasjonale rektorutdanningen 2015-2019 : Delrapport 1nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber129nb_NO
dc.identifier.cristin1482436
cristin.unitcode7463,0,0,0
cristin.unitnameNIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record