dc.contributor.author | Caspersen, Joakim | |
dc.contributor.author | Federici, Roger Andre | |
dc.contributor.author | Røsdal, Trude | |
dc.date.accessioned | 2017-08-11T09:36:11Z | |
dc.date.available | 2017-08-11T09:36:11Z | |
dc.date.created | 2017-07-17T13:59:29Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-499-1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2450517 | |
dc.description.abstract | I denne rapporten presenteres de første resultatene fra evalueringen av den nasjonale rektorutdanningen i perioden 2015 2019. Formålet med rapporten er å undersøke hvordan rektorutdanningen fungerer sett opp mot de formulerte målene (programkvalitet), på hvilken måte deltakelse i rektorutdanningen bidrar til bedre utførelse av lederjobben i den praktiske hverdagen (resultatkvalitet), og gjennom evalueringen å bidra til forbedring av «beste praksis» på rektorutdanningen (forbedring og utvikling). | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU Samfunnsforskning AS | nb_NO |
dc.relation.uri | https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Evaluering-av-den-nasjonale-rektorutdanningen-2015-2019-Delrapport-1.aspx | |
dc.title | Evaluering av den nasjonale rektorutdanningen 2015-2019 : Delrapport 1 | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 129 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1482436 | |
cristin.unitcode | 7463,0,0,0 | |
cristin.unitname | NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |