Show simple item record

dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorNæss, Terje
dc.date.accessioned2016-11-07T10:39:00Z
dc.date.available2016-11-07T10:39:00Z
dc.date.issued2016-09
dc.identifier.isbn978-82-327-0216-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2419753
dc.description.abstractDenne rapporten er skrevet på oppdrag for Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra Deltakerundersøkelsen 2016, en spørreundersøkelse rettet mot lærere som har tatt videreutdanning i regi av strategien Kompetanse for kvalitet. Hensikten er å undersøke lærernes erfaringer med det å ta videreutdanning.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2016:28
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectDeltakerundersøkelsennb_NO
dc.subjectSpørreundersøkelsenb_NO
dc.subjectVidereutdanningnb_NO
dc.subjectLærerenb_NO
dc.titleDeltakerundersøkelsen 2016: Resultater fra en spørreundersøkelse blant ansatte i skolen som har tatt videreutdanning innenfor strategien «Kompetanse for kvalitet»nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber76nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge