Show simple item record

dc.contributor.authorMarkussen, Eifred
dc.contributor.authorCarlsten, Tone Cecilie
dc.contributor.authorSeland, Idunn
dc.contributor.authorSjaastad, Jørgen
dc.date.accessioned2016-02-01T15:55:08Z
dc.date.available2016-02-01T15:55:08Z
dc.date.issued2015-12
dc.identifier.isbn978-82-327-0131-5
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2375583
dc.description.abstractDenne rapporten er delrapport 2 i NIFUs evaluering av satsingen Ungdomstrinn i utvikling. Satsingen er et omfattende utviklingsarbeid i ungdomsskolen over hele landet. Hovedmålet for satsingen er «Motivasjon og mestring for bedre læring gjennom mer praktisk og variert undervisning». Satsingen varer ut 2017. NIFUs sluttrapport fra evalueringen er planlagt til slutten av 2018. Oppdraget utføres på vegne av Utdanningsdirektoratet.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2015:27
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectUngdom i utviklingnb_NO
dc.subjectEvalueringnb_NO
dc.subjectGrunnopplæringnb_NO
dc.titleFra politisk visjon til virkeligheten i klasserommet: Evaluering av virkemidlene i Ungdomstrinn i utvikling. Delrapport 2nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber116nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge