Show simple item record

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.date.accessioned2015-11-06T09:41:25Z
dc.date.available2015-11-06T09:41:25Z
dc.date.issued2015-10
dc.identifier.isbn978-82-327-0133-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2359539
dc.description.abstractNIFU gjennomfører prosjektet Forskning på kvalitet, innhold og relevans i de studieforberedende utdanningsprogrammene i videregående opplæring på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Dette er andre underveisrapport, og de sentrale spørsmålene som belyses her, er om nye studenter er studieforberedt og hva dette betyr.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2015:28
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectUnderveisrapportnb_NO
dc.subjectStudieforberedendenb_NO
dc.subjectKvalitetnb_NO
dc.subjectInnholdnb_NO
dc.subjectRelevansnb_NO
dc.titleStudieforberedt etter studieforberedende? Overgangen mellom studieforberedende utdanningsprogram og høyere utdanning belyst gjennom gruppesamtaler med lærere, studenter og elevernb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber94nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge