dc.contributor.author | Lødding, Berit | |
dc.contributor.author | Aamodt, Per Olaf | |
dc.date.accessioned | 2015-11-06T09:41:25Z | |
dc.date.available | 2015-11-06T09:41:25Z | |
dc.date.issued | 2015-10 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0133-9 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2359539 | |
dc.description.abstract | NIFU gjennomfører prosjektet Forskning på kvalitet, innhold og relevans i de studieforberedende utdanningsprogrammene i videregående opplæring på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Dette er andre underveisrapport, og de sentrale spørsmålene som belyses her, er om nye studenter er studieforberedt og hva dette betyr. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2015:28 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Underveisrapport | nb_NO |
dc.subject | Studieforberedende | nb_NO |
dc.subject | Kvalitet | nb_NO |
dc.subject | Innhold | nb_NO |
dc.subject | Relevans | nb_NO |
dc.title | Studieforberedt etter studieforberedende? Overgangen mellom studieforberedende utdanningsprogram og høyere utdanning belyst gjennom gruppesamtaler med lærere, studenter og elever | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 94 | nb_NO |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | nb_NO |