Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.contributor.authorPersson, Marlene Folkestad
dc.contributor.authorAndersen, Patrick Lie
dc.contributor.authorLjunggren, Jørn
dc.date.accessioned2024-06-24T13:01:00Z
dc.date.available2024-06-24T13:01:00Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.isbn978-82-327-0654-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3135616
dc.description.abstractDenne delrapporten er den andre publikasjonen fra prosjektet Koronapandemiens langsiktige konsekvenser for elever på ungdomstrinnet. Prosjektet gjennomføres på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet av forskningsinstituttene NOVA og NIFU. Denne delrapporten legger vekt på å beskrive hvordan skoleerfaringer under pandemien varierer mellom undergrupper av elever og andre aktører i skolen, som ble berørt av pandemien på ulike måter og i ulik grad (ulike erfaringskontekster). For å gjøre det, benytter vi oss av casestudier, den longitudinelle studien Ungdom i Endring, spørreskjema til skoleledere og registerdata (Ungdata). I sluttrapporten vil vi bygge videre på analysene i denne delrapporten for å gå i dybden på langtidskonsekvenser av koronapandemien.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2024:10
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectKoronapandemienen_US
dc.title«Et bevis på at man trenger skolen, egentlig» Delrapport 2: Koronapandemiens langsiktige konsekvenser for elever på ungdomstrinneten_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber160en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal