Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorKindt, Marianne Takvam
dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorRanden, Gunhild Tveit
dc.contributor.authorGrøgaard, Jens B.
dc.contributor.authorTahir, Hajra
dc.contributor.authorSamuelsen, Ørjan Arnevig
dc.date.accessioned2024-06-04T13:17:35Z
dc.date.available2024-06-04T13:17:35Z
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.isbn978-82-327-0637-2
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3132566
dc.description.abstractDette er sluttrapporten fra prosjektet Forskning på opplæringstilbud til nyankomne elever som er gjennomført på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Den viser at vilkårene for inkluderende opplæring av nyankomne elever omfatter blant annet anerkjennelse av elevenes kunnskaper og ressurser, læreres kompetanse i tilrettelegging for andrespråkslæring, godt samarbeid mellom ulike yrkesgrupper og oppfølging av den lovfestede retten til særskilt språkopplæring.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2024:4
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectSluttrapporten_US
dc.subjectNyankomne eleveren_US
dc.subjectOpplæringstilbuden_US
dc.titleVilkår for inkluderende opplæring: Sluttrapport fra prosjektet Forskning på opplæringstilbud til nyankomne eleveren_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber182en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal