Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorVika, Karl Solbue
dc.contributor.authorSamuelsen, Ørjan Arnevig
dc.date.accessioned2023-11-23T19:06:27Z
dc.date.available2023-11-23T19:06:27Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.isbn978-82-327-0616-7
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3104443
dc.description.abstractDenne rapporten fra en undersøkelse blant deltakere i modulbasert lederutdanning studieåret 2022–2023, er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Den handler om deres opplevelse av utdanningen og hvilket læringsutbytte de mener å ha fått. En tilsvarende undersøkelse for det foregående kullet ble gjennomført for ett år siden.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2023:19
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDeltakerundersøkelsen for barnehage- og skoleledere 2023: Resultater fra en spørreundersøkelse til deltakerne i den modulbaserte videreutdanningen for ledere i 2022–2023en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber100en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal