Show simple item record

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.contributor.authorSamuelsen, Ørjan Arnevig
dc.contributor.authorLyckander, Rønnaug Haugland
dc.date.accessioned2023-06-26T13:28:26Z
dc.date.available2023-06-26T13:28:26Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.isbn978-82-327-0602-0
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3073271
dc.description.abstractDenne rapporten om pedagogisk praksis i ulike lærergrupper nesten to år etter gjennomført videreutdanning er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Formålet med oppfølgingsundersøkelsen som presenteres i rapporten, er å bringe frem kunnskap om hvorvidt videreutdanning for barnehagelærere, lærere og yrkesfaglærere fører til utvikling av pedagogisk praksis i barnehagen og skolen og gjennom dette fremmer barn og elevers lek, omsorg, læring og danning.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2023:8
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleUtvikling av pedagogisk praksis? Oppfølgingsundersøkelse halvannet år etter gjennomført videreutdanning blant barnehagelærere, lærere og yrkesfaglærereen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber172en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal