Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.contributor.authorSamuelsen, Ørjan Arnevig
dc.contributor.authorLyckander, Rønnaug Haugland
dc.date.accessioned2023-06-26T13:28:26Z
dc.date.available2023-06-26T13:28:26Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.isbn978-82-327-0602-0
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3073271
dc.description.abstractDenne rapporten om pedagogisk praksis i ulike lærergrupper nesten to år etter gjennomført videreutdanning er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Formålet med oppfølgingsundersøkelsen som presenteres i rapporten, er å bringe frem kunnskap om hvorvidt videreutdanning for barnehagelærere, lærere og yrkesfaglærere fører til utvikling av pedagogisk praksis i barnehagen og skolen og gjennom dette fremmer barn og elevers lek, omsorg, læring og danning.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2023:8
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleUtvikling av pedagogisk praksis? Oppfølgingsundersøkelse halvannet år etter gjennomført videreutdanning blant barnehagelærere, lærere og yrkesfaglærereen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber172en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal