dc.contributor.author | Lødding, Berit | |
dc.contributor.author | Bergene, Ann Cecilie | |
dc.contributor.author | Pedersen, Cathrine | |
dc.contributor.author | Samuelsen, Ørjan Arnevig | |
dc.contributor.author | Lyckander, Rønnaug Haugland | |
dc.date.accessioned | 2023-06-26T13:28:26Z | |
dc.date.available | 2023-06-26T13:28:26Z | |
dc.date.issued | 2023-06 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0602-0 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3073271 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten om pedagogisk praksis i ulike lærergrupper nesten to år etter gjennomført videreutdanning er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Formålet med oppfølgingsundersøkelsen som presenteres i rapporten, er å bringe frem kunnskap om hvorvidt videreutdanning for barnehagelærere, lærere og yrkesfaglærere fører til utvikling av pedagogisk praksis i barnehagen og skolen og gjennom dette fremmer barn og elevers lek, omsorg, læring og danning. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2023:8 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Utvikling av pedagogisk praksis? Oppfølgingsundersøkelse halvannet år etter gjennomført videreutdanning blant barnehagelærere, lærere og yrkesfaglærere | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 172 | en_US |