Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorReiling, Rune Borgan
dc.date.accessioned2023-02-15T22:58:20Z
dc.date.available2023-02-15T22:58:20Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.isbn978-82-327-0586-3
dc.identifier.issn1894-8200
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3051253
dc.description.abstractDette arbeidsnotatet er femte delrapportering i prosjektet «Evaluering av Norm for lærertetthet» som NIFU gjennomfører på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Arbeidsnotatet presenterer resultater fra en utvalgsundersøkelse til norske skoleledere om klasse- og gruppestørrelse i grunnskolen. Formålet med notatet er å gi bedre forståelse om valg knyttet til lærertetthet og klassestørrelse i norsk grunnskole.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Arbeidsnotat;2023:6
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectNorm for lærertettheten_US
dc.subjectSpørreundersøkelseen_US
dc.subjectKlassestørrelseen_US
dc.subjectDelrapporteringen_US
dc.titleOrganisering av klasser og undervisning i grunnskolen: Femte delrapportering fra Evaluering av norm for lærertettheten_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.source.pagenumber62en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal