Show simple item record

dc.contributor.authorReiling, Rune Borgan
dc.date.accessioned2023-02-15T22:58:20Z
dc.date.available2023-02-15T22:58:20Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.isbn978-82-327-0586-3
dc.identifier.issn1894-8200
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3051253
dc.description.abstractDette arbeidsnotatet er femte delrapportering i prosjektet «Evaluering av Norm for lærertetthet» som NIFU gjennomfører på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Arbeidsnotatet presenterer resultater fra en utvalgsundersøkelse til norske skoleledere om klasse- og gruppestørrelse i grunnskolen. Formålet med notatet er å gi bedre forståelse om valg knyttet til lærertetthet og klassestørrelse i norsk grunnskole.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Arbeidsnotat;2023:6
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectNorm for lærertettheten_US
dc.subjectSpørreundersøkelseen_US
dc.subjectKlassestørrelseen_US
dc.subjectDelrapporteringen_US
dc.titleOrganisering av klasser og undervisning i grunnskolen: Femte delrapportering fra Evaluering av norm for lærertettheten_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.source.pagenumber62en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal