dc.contributor.author | Reiling, Rune Borgan | |
dc.date.accessioned | 2023-02-15T22:58:20Z | |
dc.date.available | 2023-02-15T22:58:20Z | |
dc.date.issued | 2023-02 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0586-3 | |
dc.identifier.issn | 1894-8200 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3051253 | |
dc.description.abstract | Dette arbeidsnotatet er femte delrapportering i prosjektet «Evaluering av Norm for lærertetthet» som NIFU gjennomfører på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Arbeidsnotatet presenterer resultater fra en utvalgsundersøkelse til norske skoleledere om klasse- og gruppestørrelse i grunnskolen. Formålet med notatet er å gi bedre forståelse om valg knyttet til lærertetthet og klassestørrelse i norsk grunnskole. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU Arbeidsnotat;2023:6 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Norm for lærertetthet | en_US |
dc.subject | Spørreundersøkelse | en_US |
dc.subject | Klassestørrelse | en_US |
dc.subject | Delrapportering | en_US |
dc.title | Organisering av klasser og undervisning i grunnskolen: Femte delrapportering fra Evaluering av norm for lærertetthet | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |
dc.source.pagenumber | 62 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |