Show simple item record

dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.contributor.authorSamuelsen, Ørjan Arnevig
dc.contributor.authorStubhaug, Magnus Eliasson
dc.contributor.authorVika, Karl Solbue
dc.contributor.authorWiborg, Vegard
dc.date.accessioned2023-01-18T22:07:39Z
dc.date.available2023-01-18T22:07:39Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.isbn978-82-327-0585-6
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3044433
dc.description.abstractNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU) har en rammeavtale for 2021–2025 med Utdanningsdirektoratet om å gjennomføre halvårlige spørreundersøkelser rettet mot skoler og skoleeiere. Undersøkelsene er kjent som Utdanningsdirektoratets spørringer. I spørringen gjennomført høsten 2022 inngår fire respondentgrupper som er spurt om i alt 12 ulike temaer.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:30
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectSkole-Norgeen_US
dc.subjectUtdanningsdirektoratets spørreundersøkelseren_US
dc.subjectSkoler og skoleeiereen_US
dc.titleSpørsmål til Skole-Norge: Analyser og resultater fra Utdanningsdirektoratets spørreundersøkelse til skoler og skoleeiere høsten 2022en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber201en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal