Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKorseberg, Lene
dc.contributor.authorWiborg, Vegard
dc.contributor.authorEide, Thea
dc.contributor.authorOlsen, Dorothy Sutherland
dc.contributor.authorHoltermann, Helge
dc.date.accessioned2022-12-19T11:31:19Z
dc.date.available2022-12-19T11:31:19Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.isbn978-82-327-0583-2
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3038477
dc.description.abstractDenne rapporten representerer andre og siste del av en større evaluering av tilskudd til fleksible utdanningstilbud. Hensikten med evalueringen har vært å vurdere hvorvidt to tilskuddsordninger – tilskudd til fleksible videreutdanningstilbud og program for fleksible utdanningstilbud – har fungert etter hensikten. Den bygger videre på funnene presentert i evalueringens statusrapport, Fleksibilitet og valgfrihet i utdanningstilbud: Status for tilskudd til fleksible videreutdanningstilbud og program for fleksible utdanninger høsten 2021 (Korseberg mfl., 2021), og bør derfor leses i sammenheng med denne.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:28
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleUtdanning uavhengig av bosted og livssituasjon? Sluttrapport for evaluering av tilskuddsordninger for fleksible utdanningstilbuden_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber113en_US
dc.relation.projectDirektoratet for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir)en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal