dc.contributor.author | Flobakk-Sitter, Fride | |
dc.contributor.author | Fossum, Lone Wanderås | |
dc.date.accessioned | 2022-12-15T00:07:37Z | |
dc.date.available | 2022-12-15T00:07:37Z | |
dc.date.issued | 2022-12 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0584-9 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3037810 | |
dc.description.abstract | NIFU har på vegne av Nasjonalt organ for kvalitet i utdanningen (NOKUT) laget en forenklet systematisk kunnskapsoppsummering om bruken av læringsutbyttebeskrivelser i høyere utdanning og høyere yrkesfaglig utdanning. Rapporten presenterer og oppsummerer inkluderte forskningsbidrag fra Norge. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2022:29 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Læringsutbyttebeskrivelser | en_US |
dc.subject | Kunnskapsoppsummering | en_US |
dc.title | Bruken av læringsutbyttebeskrivelser: En kunnskapsoppsummering | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 83 | en_US |
dc.relation.project | Nasjonalt organ for kvalitet i utdanningen (NOKUT) | en_US |