Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFlobakk-Sitter, Fride
dc.contributor.authorFossum, Lone Wanderås
dc.date.accessioned2022-12-15T00:07:37Z
dc.date.available2022-12-15T00:07:37Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.isbn978-82-327-0584-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3037810
dc.description.abstractNIFU har på vegne av Nasjonalt organ for kvalitet i utdanningen (NOKUT) laget en forenklet systematisk kunnskapsoppsummering om bruken av læringsutbyttebeskrivelser i høyere utdanning og høyere yrkesfaglig utdanning. Rapporten presenterer og oppsummerer inkluderte forskningsbidrag fra Norge.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:29
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectLæringsutbyttebeskrivelseren_US
dc.subjectKunnskapsoppsummeringen_US
dc.titleBruken av læringsutbyttebeskrivelser: En kunnskapsoppsummeringen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber83en_US
dc.relation.projectNasjonalt organ for kvalitet i utdanningen (NOKUT)en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal