Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.contributor.authorVika, Karl Solbue
dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorSamuelsen, Ørjan Arnevig
dc.date.accessioned2022-11-10T22:04:23Z
dc.date.available2022-11-10T22:04:23Z
dc.date.issued2022-10
dc.identifier.isbn978-82-327-0575-7
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3031291
dc.description.abstractDenne rapporten er skrevet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Rapporten presenterer resultater fra Deltakerundersøkelsen 2022, en spørreundersøkelse rettet mot lærere som har tatt videreutdanning. Denne rapporten omhandler spesielt lærere som har tatt videreutdanning i regi av strategien Yrkesfaglærerløftet. Hensikten er å undersøke lærernes opplevelse av kvalitet og utbytte av den videreutdanningen de har tatt. Yrkesfaglærernes svar sammenliknes også med barnehage- og øvrige læreres svar på liknende undersøkelser.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:24
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectDeltakerundersøkelseen_US
dc.subjectYrkesfaglærereen_US
dc.subjectVidereutdanningstilbuden_US
dc.titleDeltakerundersøkelsen for yrkesfaglærere 2022: Resultater fra spørreundersøkelser til deltakere på videreutdanningstilbuden_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber122en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal