Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.contributor.authorReiling, Rune Borgan
dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorAlne, Ragnar
dc.contributor.authorSkålholt, Asgeir
dc.date.accessioned2022-11-02T19:39:12Z
dc.date.available2022-11-02T19:39:12Z
dc.date.issued2022-10
dc.identifier.isbn978-82-327-0561-0
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3029689
dc.description.abstractDenne sluttrapporten er, i likhet med fire tidligere delrapporter, utarbeidet som en del av prosjektet Evaluering av norm for lærertetthet. NIFU gjennomfører denne evalueringen på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Evalueringen gir økt kunnskap om etterlevelse av regler om lærertetthet og kompetansekrav, hvordan kommuner og skoler forvalter ressurser i lys av normen og hvordan normen på virker læreres og elevers skolehverdag og elevenes resultater.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:12
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectEvalueringen_US
dc.subjectLærertettheten_US
dc.subjectNormen_US
dc.titleEvaluering av norm for lærertetthet: Sluttrapporten_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber244en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal