dc.contributor.author | Pedersen, Cathrine | |
dc.contributor.author | Reiling, Rune Borgan | |
dc.contributor.author | Vennerød-Diesen, Frida Felicia | |
dc.contributor.author | Alne, Ragnar | |
dc.contributor.author | Skålholt, Asgeir | |
dc.date.accessioned | 2022-11-02T19:39:12Z | |
dc.date.available | 2022-11-02T19:39:12Z | |
dc.date.issued | 2022-10 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0561-0 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3029689 | |
dc.description.abstract | Denne sluttrapporten er, i likhet med fire tidligere delrapporter, utarbeidet som en del av prosjektet Evaluering av norm for lærertetthet. NIFU gjennomfører denne evalueringen på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Evalueringen gir økt kunnskap om etterlevelse av regler om lærertetthet og kompetansekrav, hvordan kommuner og skoler forvalter ressurser i lys av normen og hvordan normen på virker læreres og elevers skolehverdag og elevenes resultater. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2022:12 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Evaluering | en_US |
dc.subject | Lærertetthet | en_US |
dc.subject | Norm | en_US |
dc.title | Evaluering av norm for lærertetthet: Sluttrapport | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 244 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |