dc.contributor.author | Hovdhaugen, Elisabeth | |
dc.contributor.author | Flobakk-Sitter, Fride | |
dc.contributor.author | Wollscheid, Sabine | |
dc.contributor.author | Fossum, Lone Wanderås | |
dc.contributor.author | Korseberg, Lene | |
dc.date.accessioned | 2022-10-30T22:03:29Z | |
dc.date.available | 2022-10-30T22:03:29Z | |
dc.date.issued | 2022-09 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0568-9 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3028976 | |
dc.description.abstract | Tema for denne rapporten er sluttvurdering i de nordiske land. Rapporten er todelt, der del 1 beskriver utdanningssystemet og vurderingssystemet i de fem nordiske land, i tillegg til å vise i hvilken grad sluttvurdering og karakterer brukes for opptak til høyere utdanning, mens del 2 er en systematisk kunnskapskartlegging om eksamen og sluttvurdering i de nordiske land. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2022:18 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Nordisk forskning | en_US |
dc.subject | Eksamen | en_US |
dc.title | Kartlegging av nordisk forskning på eksamen | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 137 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |