Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.contributor.authorFlobakk-Sitter, Fride
dc.contributor.authorWollscheid, Sabine
dc.contributor.authorFossum, Lone Wanderås
dc.contributor.authorKorseberg, Lene
dc.date.accessioned2022-10-30T22:03:29Z
dc.date.available2022-10-30T22:03:29Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.isbn978-82-327-0568-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3028976
dc.description.abstractTema for denne rapporten er sluttvurdering i de nordiske land. Rapporten er todelt, der del 1 beskriver utdanningssystemet og vurderingssystemet i de fem nordiske land, i tillegg til å vise i hvilken grad sluttvurdering og karakterer brukes for opptak til høyere utdanning, mens del 2 er en systematisk kunnskapskartlegging om eksamen og sluttvurdering i de nordiske land.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:18
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectNordisk forskningen_US
dc.subjectEksamenen_US
dc.titleKartlegging av nordisk forskning på eksamenen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber137en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal