Show simple item record

dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.contributor.authorFlobakk-Sitter, Fride
dc.contributor.authorWollscheid, Sabine
dc.contributor.authorFossum, Lone Wanderås
dc.contributor.authorKorseberg, Lene
dc.date.accessioned2022-10-30T22:03:29Z
dc.date.available2022-10-30T22:03:29Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.isbn978-82-327-0568-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3028976
dc.description.abstractTema for denne rapporten er sluttvurdering i de nordiske land. Rapporten er todelt, der del 1 beskriver utdanningssystemet og vurderingssystemet i de fem nordiske land, i tillegg til å vise i hvilken grad sluttvurdering og karakterer brukes for opptak til høyere utdanning, mens del 2 er en systematisk kunnskapskartlegging om eksamen og sluttvurdering i de nordiske land.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2022:18
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectNordisk forskningen_US
dc.subjectEksamenen_US
dc.titleKartlegging av nordisk forskning på eksamenen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber137en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal