dc.contributor.author | Høst, Håkon | |
dc.contributor.author | Smedsrud, Jørgen | |
dc.date.accessioned | 2022-08-23T11:26:08Z | |
dc.date.available | 2022-08-23T11:26:08Z | |
dc.date.issued | 2022-08-29 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0566-5 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3013072 | |
dc.description.abstract | Rapporten inngår i NIFUs evaluering av Utdanningsløftet 2020 i perioden 2020-2024. Dette er første delrapport om vg3 fagopplæring i skole for de uten læreplass, og den undersøker hvordan tiltaket for å heve kvaliteten på dette er iverksatt i fylkeskommunene i skoleåret 2021/2022. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2022-16 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Vg3 fagopplæring i skole – av akseptabel kvalitet? Evaluering av tiltak rettet mot videregående opplæring i Utdanningsløftet 2020 | en_US |
dc.type | Report | en_US |