dc.contributor.author | Høst, Håkon | |
dc.contributor.author | Lillebø, Otto Sevaldson | |
dc.contributor.author | Skåholt, Asgeir | |
dc.contributor.author | Vika, Karl Solbue | |
dc.date.accessioned | 2022-02-17T13:57:26Z | |
dc.date.available | 2022-02-17T13:57:26Z | |
dc.date.issued | 2022-01 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0548-1 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2979769 | |
dc.description.abstract | Dette er hovedrapporten fra evalueringen av tiltakene rettet mot videregående opplæring i Utdanningsløftet 2020, som NIFU gjennomfører på oppdrag fra Kunnskapsdepartementet. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2022:5 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Evaluering av Utdanningsløftet 2020 : Tiltakene rettet mot videregående opplæring | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 138 | en_US |
dc.relation.project | Kunnskapsdepartementet | en_US |