Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSalvanes, Kari Vea
dc.contributor.authorGrøgaard, Jens B.
dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.date.accessioned2015-06-05T09:23:12Z
dc.date.available2015-06-05T09:23:12Z
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.isbn978-82-327-0114-8
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/284658
dc.description.abstractNIFU gjennomfører prosjektet "Forskning på kvalitet, innhold og relevans i de studieforberedende utdanningsprogrammene i videregående opplæring" på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Dette er den første underveisrapporten fra prosjektet. Her følger vi tre ungdomskull fra grunnskolen, over i videregående opplæring og gjennom de første årene av høyere utdanning. Vi undersøker overgangen fra ungdomsskolen til de studieforberedende utdanningsprogrammene studiespesialisering, musikk, dans og drama og idrett, kompetanseoppnåelse i hver av disse tre utdanningsprogrammene, valg av studier og mestring i høyere utdanning, målt som studiepoengproduksjon og frafall.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2015-13
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectVideregående opplæringnb_NO
dc.subjectStudieforberedendenb_NO
dc.subjectKvalitetnb_NO
dc.subjectRelevansnb_NO
dc.titleOverganger og gjennomføring i de studieforberedende programmenenb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber96nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge