Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKaloudis, Aris
dc.contributor.authorNæss, Terje
dc.contributor.authorSandven, Tore
dc.date.accessioned2015-06-02T08:55:16Z
dc.date.available2015-06-02T08:55:16Z
dc.date.issued2008-11
dc.identifier.isbn978-82-7218-587-8
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/284381
dc.description.abstractFormålet med denne rapporten har vært å gi innsikt i hvilke faktorer eller forhold som har betydning for kompetanseinvesteringer, både på individnivå, virksomhetsnivå og samfunnsnivå. I rapporten har vi forsøkt å gi et bredt og helhetlig bilde av omfanget av opplæring i arbeidslivet, vi ser altså ikke bare på kurs og lignende, men også andre typer organisert opplæring; organisert veiledning av kolleger, jobbrotasjon/hospitering, studiesirkler og selvstudier. Spesielt har vi kartlagt opplæring av nyansatte. Resultatene har klart vist at kurs og lignende bare er en mindre del av den totale opplæring som skjer i arbeidslivet.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-rapport;2008-31
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectKompetanseinvesteringernb_NO
dc.subjectArbeidslivnb_NO
dc.subjectOpplæringnb_NO
dc.titleKompetanseinvesteringer i norsk arbeidsliv: En kvantitativ studie av CVTS3, ABU 2003 og Lærevilkårsmonitorennb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber101nb_NO
dc.relation.projectKunnskapsdepartementetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge